středa 14. května 2014

Test BFF

Ahoj všichni,
když se podíváte do obchodů jako je Claire's, vidíte tam regály s BFF věcmi. Proti tomu nic nemám, naopak. Ale když se podívám kolem sebe, moc opravdového přátelství nevidím. Jako nej kámošku bereme i lidi, které vlastně skoro neznáme a na které bychom se nikdy nemohli spolehnout. Nejlepší kamarád je ten, kterému když zavoláte ve tři ráno, okamžitě přijde aby vás povzbudil. Ten který se klidně kvůli vám vykašle na důležitý test jenom aby vám popřál k narozeninám! Neříkám, že se máte kvůli BFF obětovat, musí to být vzájemné.
Takže, tady je malý test o BFF:

1. Stalo se ti někdy, že tě tvoje BFF podrazila( např. lhala, šířila pomluvy,...)?

Ano, dělá to pořád, zvykla jsem si...
★ Jednou, ale vyříkala jsem si to s ní
☮ Ne nikdy

2. Kdyby  jsi koupila úplně nové šaty, přišla v nich do školy a zjistila, že kamarádka má stejné, co myslíš, že by udělala?

♡ No... párkrát mi v takovém případě polila šaty "omylem" šťávou nebo barvami
★ Řekla by něco v tom smyslu, že je prostě nebudu nosit, ona je určitě koupila dřív
☮ Buď bychom je nosily na střídačku, nebo by řekla, že je to roztomilé a že aspoň bude vidět, že jsme BFF

3. Právě ses rozešla se svým přítelem a máš krizi. Co udělá tvá BFF

♡ Hned zjišťuje jestli byl hezký. Pokud ano pokusí se ho sbalit
★ Většinou mi řekne ať nejsem hysterická, že se to dalo čekat
☮ Přijde okamžitě ke mně, přinese čokoládu a nějaký hezký film na odreagování. Uděláme si prostě nějaký večírek, abych na to nemyslela

4. Kdyby jsi měla nějaké  nepříjemné tajemství, které prostě nesmí nikdo zjistit, řekla bys to své kamarádce?

♡ Ne, říct to jí znamená říct to všem
★ Nevím, musela bych si to rozmyslet
☮ Jistě. Určitě by mi pomohla!

5. Jdeš se svou kamarádkou na procházku. Co si vezmeš na sebe?

♡ To bych musela pořádně naplánovat, ale určitě to nejlepší co mám, jinak by mě pomluvila
★ Něco hezkého, abych se vedle ní necítila trapně, smála by se mi
☮ Cokoli bych chtěla, ona mě podle oblečení nesoudí

6. Co děláte nejraději, když jste spolu?

♡ Nebýváme spolu, píšeme si jen přes FB
★ Většinou pomlouváme ostatní
☮ Cokoli se nám zachce. Chodíme na výlety, venčíme mazlíčky atd.

7. Když máš narozeniny, co ti kamarádky dá?

♡ Na moje narozky kašle
★ Nějaké upatlané stíny co koupila na rohu naší ulice. Na dárek totiž zapomněla. Předá mi ho bez přání ve dveřích a hrne se na dort...
☮ Vlastnoručně vyrobené přání, nebo nějakou drobnost. Také se stane, že si nic nedáme, jen u nich třeba přespím a ona mi popřeje. Nemusí si mně kupovat, ne?




Vyhodnocení:
Nejvíce 
Tak tomuhle se říká BFF. Jste si se svou kamarádkou velmi blízké a to je dobře. Váš vztah je záviděníhodný :D
Nejvíce 
No přímo BFF to asi není, ale může být dobrou kamarádkou. I ty jsou důležité. Je přece lepší mít více kamarádů díky kterým jsi lepší!
Nejvíce  
Tak o takovéhle lidi není co stát. Vždyť tomu se už nedá říkat kamarádka. Neměla bys ze sebe nechat dělat otroka nebo služku. Ona přece není něco víc!

Tady v tomhle článku byly odpovědi možná trošku přehnané, i když jsem viděla i takové vztahy. Pokud máte ale opravdu BFF, važte si jí. Máte totiž velké štěstí!

xoxo Any


4 komentáře: