úterý 13. května 2014

Recenze- essence laky na nehty

Essence nail art
Ahoj,
dnes jsem pro vás připravila recenzi na essence laky na nehty. Doufám, že bude užitečná a že se vám bude líbit.
Já laků od essence zas tak moc nemám. Nejsou totiž moje oblíbené. Líbí se mi ale moc jejich barvy. Některé bych si sice na sebe nevzala, ale některé jsou úplně boží. Osobně se mi nejvíc líbí odstíny 146 that's what I mint a 172 splash!, ale i ty ostatní jsou hezké.

Co mi ale opravdu nevyhovuje je jejich trvanlivost. Je opravdu hrozné když si večer nalakujete nehty a ráno je máte sloupané. Ještě horší je to s nail arty protože ty dají víc práce... Pokud tedy chcete, aby vydržel aspoň dva dny, musíte určitě dát podkladový lak, nejméně dvě vrstvy a krycí lak.Co se týče štětečku, jsem s ním spokojená. Lakuje se sním dobře a není moc velký. Také se na něm netvoří takové ty velké kapky, které se vám pak rozlijí po celém nehtu a kůžičce kolem něj. 


Takže pokud bych měla hodnotit tak za sebe dám 57%

Tak to byl celý článek. Do komentů napište jestli budete chtít podobný např. o jiný značkách...

xoxoAny

Žádné komentáře:

Okomentovat