sobota 10. května 2014

LONDÝN!!!!!

Ahojky všichni,
dnešní článek bude trošku jiného rázu jelikož Vám budu dávat rady o  cestování do Londýna a ,která místa zde nesmíte vynechat. Já jsem se svou rodinou navštívila Londýn před 2 týdnama a musím říct,že to bylo naprosto úžasné, jak ty památky, parky tak i obchody. Dneska se budu zaměřovat pouze na různá místa a památky,ale kdybyste chtěli článek o obchodech,oblečení,nákupech tak mi napište do komentáře.
V Londýně jsme strávily 5 krásných dnů.

1. Den jsme jen přiletěli a ubytovali se, následně jsme se šli projít do víru velkoměsta a na večeři. No a pak hurá do postele :D

2. Den nám mamka naplánovala výlet do katedrály Sv. Pavla kde to bylo hrozně zajímavé jelikož tam byly takové 3 galerie- 1. byla taková ta klasická,kde máte oltář atd. 2. nejvíc mězaujala druhá tzv. Whispering gallery, kde vlastně když něco zašeptáte do balkónové stěny tak se to pošle dál na 100 m a ten kdo tam stojí tak  slyší co jste tam zašeptali (špatně se to vysvětluje,ale shrnutě je to architektonický zázrak) 3. No a třetí byla golden gallery,která je vlastně zajímavá svým výhledem:) Následně jsme měli slíbený Starbucks,kde jsem si dala výýýborné Moka frappucino ♡ Po odpočinku v kavárně jsme šli přes Milenium bridge do lodě ze 2. světové války,kde jste vlastně mohli vidět jak to dřívé vypadalo.No a pak zase hurá na večeři :3 Jóóó a abych nezapomněla poprvé jsem vyzkoušela fish and chips-dobrota.

Tower Brodge-foto z lodi

3. Den už sice nepršelo,ale pořád byla mega zima. Ráno jsme si udělali výlet do tzv. Dungeon muzeum, bylo to úplně úžasné a hrozně zábavné, protože si asi řeknete,že to je nějaké nudné muzeum s exponáty,ale takhle to vůbec nebylo bylo to něco jako takové divadlo spojené s horskými dráhami. Vše to bylo zaměřeno na středověk-mohli jste tam vidět stupiditu středověkého režimu,krutost moru apod...určitě tam zajděte,ale musíte si lístky objednat dopředu. No a pak nás čekalo slavné London Eye což asi každý znáte,je to super zážitek vidět ty výhledy,ale zase si musíte objednat lístky dopředu jinak budete znát mega dlouhou frontu.

London eye buňka

London eye

4. Den jsme měli obrovskej a nejúžasnější výlet do Harry  Potter studios, což bylo naprosto úžasné viděli jste všechny kostými použité v sérii těchto úžasných filmů, použité triky, všechny možné detaily,model Bradavic,zelené plátno, Příčná ulice apod...dali jsme si i Butter bear,které bylo celkem dobré. Určitě sem zajeďte,protže to byl největší zážitek z celého Londýna. No a následně jsme jeli do Greenwiche kde je nultý poledník,bylo to tam strašne krásné a měli jsme super duper počasí.

Park v Greenwich

Butter beer (HP studios)

HP studios-obchod se sladkostmi Weasliů

Snapova labpratoř

5. No a poslední den jsme zašli do Paula a nakoupili obrovskou snídani,kterou jsme následně snědli v úžasném Hyde Parku. Pak už bohužel na letiště a zpátky do ČR :((((

Labutě v Hyde parku

Doufám,že se Vám dnešní dlouhý článek líbil a pokot máte jakýkoliv dotaz o Londýně tak mi napište do komentáře a zároveň mi napište jestli chcete článek i o obchodech v Londýně.