středa 7. května 2014

10 nápadů co dělat když máte volné odpoledne

Myslím si,že každému se někdy staně,že prostě v nějaky den nemá žádné úkoly,kroužky a ani povinnosti. Což je pro mě štastná chvilka,prtože přes všední dny takovýchto momentů moc nezažívám :D No  nicméně v tomhletom článku Vám dám 10 super nápadů,které já vždy používám když mám volné odpoledne.

1. Užijte si čas s rodinou, třeba si vyjděte někam na procházku do lesa,do divadla, do města a nebo do restaurace, čas  který se svou rodinou trávím si vždy strašne moc moc užívám ♡


2. Další věcí,kterou strašně moc ráda trávím svá volná odpoledne je jít někam se svojí BFF (Any), jdeme spolu buď na nákupy,do města, na procázku a nebo jen tak kecáme a koukáme na filmy.



3. Když se Vám nechce jít z domu a chcete se spíš udělat více svěží tak si doma ukuchtěte domací pomerančový fresh je to strašně moc dobrý  a hlavně velmi zdravé takže pomůžete i své imunitě.

4. No a další typ se bude také týkat nápojů-uvařte si čajík -já osobně zbožňuju čaje ale mám to trochu specifické: ráno si vždy dělám černý čaj avšak večer a odpoledne zbožňuji zelený čaj...:3 

5. S čajem tak trošku souvisí i moje další rada a to číst si knížku...pro mě osobně je strašně moc težké  se do nějáké začíst ale když už tu jednu najdu tak je to bezva teď čtu supr knihu ''Milionář z chatrče''



6. Pokud máte domácího mazlíčka tak si s ním hrajte a věnujte se mu, bude určitě moc rád. S pejskem můžete jít třeba na procházku do lesa. Mezi mojí i Any oblíbenou záležitost patří nakupování různých pamlsků pro pejsky a králíčky :D


7. Pokud máte volný čas tak ho zkuste využít na učení se, vím,že je to trochu nudnější,ale věřte mi, že Vám to může hodně pomoci.


8. Udělejte si nějakou beauty kůru, třeba si nalakujte nehty nebo vyzkoušejte nový tělový krém, vyžehlete si vlasy a projeďte módní časopisy jako Vogue, Teen Vogue, Company apod...

¨

9. Poslouchání hudby-hudbu poslouchám pořád: když jsem štastná i když jsem smutná, hudba mě velmi uklidňuje.

10. Poslední nápad je trochu bláznivý, ale jestli to ještě nevíte tak i já i Any jsme opravdu mega blázní (v dobrém směru) pořád se něčemu tlemíme a děláme kraviny :D No, ale to co já doma dooost často dělám je,že prostě pustím hudbu na plný pecky a tančím po celým domě (dost dobře se mi tančí na Happy i když už je to dost stará písnička :))


Tak to by byl celý dnešní článek, doufám že se líbil :) Co děláte doma vy když máte volné odpoledne? 
xoxo Tyna


Žádné komentáře:

Okomentovat