úterý 20. května 2014

Make-up HITS!!!

Ahojky,
musím se přiznat,že ještě před chvílí jsem absolutně nevěděla o čem psát,ale pak jsem se zamyslela a došlo mi,že je spousta beauty produktů ,které jsou strašně strašně populární ale často nesplnují to co slibují anebo to co o nich ostatní říkají.
Představím Vám tady 5 produktů,které jsou velice populární,sama jsem je ozkoušela a ráda bych Vám na ně předala své názory :)

1. Prvním a velice populárním produktem,kterýmž je řasenka od Maybelline ROCKET VOLUM. No o této řasence jsem opravdu hodně slyšela-jak je úžasná,dělá dlouhé a husté řasy. Popravdě řečeno mě nesplinila. Řasy mi velmi  lepila a vůbec je neprodlužovala. Možná,že někomu vyhovuje,ale mě rozhodně ne.


2. Tak s dalším produktem jsem byla naopak velice spokojená. Je ním proslavený Baby Lips balzám na rty. Baby lips mají především naprosto úžasnou vůní a také krásně hydratují. Já mám odstín Pink Punch,který mi zas tak moc nevyhovoval, byl hodně takový růžově ''bárbínkovský'' Ale každopádně jsem s tímto balzámem velmi spokojená.




3. Teď přecházíme do kategorie laků na nehty. No určitě  velmi proslaveným jsou laky O.P.I. My jsme doma měly s mamkou a to jeden takový burgundy odstín. Laky jsou poměrně drahé,ale na nehtech vydrží dlouho. Ovšem nedávno mi Any říkala,že kdesi slyšela,že O.P.I ničí nehty,takže teď moc nevím nevím.


4.  Předposledním produktem je pro změnu produkt na vlasy a to tak zvaný suchý šampón. Tento typ šampónů začlo vyrábět čím dál tím více firem. Já vyzkoušela od dvou a to od Lorealu a Syossu. Ani jeden mii vlasy neomyl :((( Moc bych Vás chtěla poprosit abyste mi do komentáře napsali suchý šampón,který Vám vyhovuje.


5. No a poslední produkt je také na řasy a tím jsou Kleštičky na řasy. U tohoto výrobku mám opravdu velmi smíšené pocity. Řasy trochu natočí,ale není to nijak výrazný efekt. Cena také není nízka (my je kupovaly v SEPHOŘE a stály 400,-) Takže to rozhodně není žádná nezbytnost.


Doufám,že se Vám dnešní článek líbil a moc bych Vás chtěla poprosit abyste mi do komentáře napsali suchý šampón,který Vám vyhovuje.
xoxo Tyna






2 komentáře:

  1. Moc povedený článek :))!!!!
    Celkem mě překvapil Tvůj názor na Rocketku (sama jí nemám ale uvažovala jsem o ní, tak děkuju za Tvůj názor :)) )
    Jestli Ti můžu doporučit suchý šampon, tak od značky Balea je fajn... Ale není to úplně sto procentní ;)
    Máte boží blog a píšete s Any moc hezké články :))

    OdpovědětVymazat