úterý 3. června 2014

#Primark#

Ahojky,
už ze začátku se chci moc omluvit,že jsme dlouho nepsaly články,ale já i Any jsem byly v Berlíně taže jsem vůbec neměly na psaní článků čas,teď už však budeme psát pravidelně. Dnešní článek bude o jednom úžasném obchodě,který v ČR bohužel nenajdeme :( Ano ano tímto obchodem je Primark, já osobně jsem Primarka navštívila už dvakrát (jednou v Londýně a jednou teď v Berlíně) a z obou návštěn jsem byla absolutně nadčená,musím říct,že v káždém státu vypadal Primark trochu jinak :D Primark patří k jednomu z nejoblíbenějších obchodů a to díky svými levnými cenami,obrovským výběrem a poměrně dobré kvalitě. O to tomto obchodu slyšíte snad v každeém videu amerických,anglických youtuberek. Strašně dlouho jsem prahla po tom tento obchod také navštívit a konečně když jsme byli v Londýně tak jsme tam s mamkou zavítali. Nooo...první dojem byl strašný tolik lidí na jednom místě to se jen tak nevidí :D Dám Vám takový malý tip jděte tam hned brzo ráno když se otevírá (teda hlavně v Londýně), v Berlíně to bylo uplně jiné-žádné fronty,né moc lidí a obrovský výběr. Jakmile Anetka přišla poprvé do Primarku málem omdlela jak byla absolutně uchvácená (xoxo Aný :*) Moje maminka utratila v Primarku nejvíc,ale obhajovala se tm,že kupovala věci pro nás :D (mám tu nejúžasnější rodinu na světe jsou to takoví sladouši ♡♡♡♡♡) Musím říct,že Any z nás všech holek teenagerek utratila pomalu nejvic-není přece žádná socka :D Určitě Vám všem přeju abyste do toho úžasného obchodu zavítali-tojí to za to ♡

Celkem masovka :D

Je tam i beauty sekce

Primark clothes

xoxo Tyna :3



2 komentáře: