středa 25. června 2014

Co si vzít na prázdniny?

Ahoj,
omlouvám se že jsem nepsala ale měla jsem něco s okem a nemohla moc sledovat elektroniku:((( Myslím, že všichni včetně mě se na prázdniny neskutečně těší. Znamenají totiž konec školy. Tento článek bude o balení. Mně se totiž často stane že ne něco zapomenu a pak mi to na dovolené chybí. Proto je lepší dělat si seznam. Tady máte pár věcí na které byste neměli zapomenout:
1. Určitě nezapomeňte svou letní garderobu. Miluju když jsem někde u moře a mám tam spoustu oblečení!Berte si vždy to co se hodí k místu a k počasí!

2. Boty! Ať už s podpatkem nebo bez, pokud jedete na hory tak něco sportovního atd. Hlavně si vyberte boty které nejsou teplé např. baleríny nebo sandálky :3
3. Další věcí, která je naprosto nezbytná jsou sluneční brýle. Jsou důležité jak kvůli zdraví, tak kvůli kráse! Znáte snad něco víc cool :D
4. Tenhle bod je mírně nudný... Je to opalovací krém. Je ale hodně důležitý! Mám své zkušenosti, protože moje mamka měla díky spáleninám ze slunce rakovinový nádor :(
5. Pokud jedete k moři, nejdůležitější věcí jsou plavky!
6. Další pro mě docela důležitou věcí je knížka. O prázdninách je totiž jediná chvíle, kdy můžu číst knihy co chci já. Přes celý rok jsem totiž plně zaměstnána povinnou četbou :'(
7. Za tenhle bod se trochu stydím, ale asi nikdo by dovolenou nepřežil bez takových věcí jako je mobil, tablet, notebook, sluchátka atd.
8. Nejsem sice bůhvíjaký fotograf, ale stejně si s sebou vždy beru foťák. Je pak hezké si fotky přehrávat a vzpomínat...
9. Poslední věc je spíš moje osobní a většina lidí to asi nedělá. Já mám ale zvyk už od pěti let, že kdykoli jsme někam jeli tak jsem si tak psala deník co jsme zažili. To psaní je docela nuda, ale baví mě si to pak prohlížet!


 To by byl asi celý článek. Přeji vám všem hezké prázdniny ať už cestujete nebo ne. Ať už je trávíte s rodinou či kamarády!!!

xoxoAny

Žádné komentáře:

Okomentovat