středa 30. dubna 2014

Balzámy na rty- recenze

Ahoj všichni,
dnes jsem se rozhodla psát recenzi na balzámy na rty. Chápu, že by se to víc hodilo na zimu, ale teď to bude snad taky dobré. Tak jdem na to...!
Zrecenzované balzámy
Takže, první balzám na který se vrhneme je od miss sporty Dr. Balm. Je to zaprvé moc hezké balení. Mně osobně se moc líbí ta kombinace barev. Není na rtech moc výrazný, jen tak lehce je zabarví do růžova a rty se po něm trochu třpytí. Mně osobně to nevadí protože s výraznějšími balzámy vypadám dost divně. Vůně není moc výrazná, ale je hezká. Co se péče o rty týče, jsem moc spokojená. Je opravdu super, že si ho můžete vzít i někam ven a přitom se vám rty krásně zjemní. Za sebe bych dala 100%
Dalšími hodnocenými balzámy budou labella. Mám dvě. Jedno Soft rosé a druhé Fruity shine Cherry. Začnu tím prvním. Za prvé balení. Je moc hezké, i když trochu jednoduché. Voní opravdu trochu jako růže. Opět ale není zrovna výrazný. Myslím, že většina lidí si nevšimne, že máte něco na rtech. Mně to ale jak už jsem říkala nevadí. O rty pečuje dobře. Do školy bych si ho ale asi nevzala. Hodnotím ho 94% Druhé labello je o dost výraznější. Má červeno vínovou barvu. Moc hezky voní po třešních a má také docela hezké balení. Já hodnotím 87%
Dalším balzámem který budu hodnotit bude úplně obyčejný jelení lůj. Klidně si říkejte, že jsem úchylná, ale mně hrozně hezky voní.Ta vůně je tak pohodová... Samozřejmě není na denní nošení. Já si ho prostě dám na rty před spaním a probudí se s krásně hydratovanými rty. Balení je docela dobré. Takové krásně špekaté :3 Jsem s ním prostě spokojená a proto dávám 96%
Pátým a šestým hodnoceným balzámem jsou lip smackery Fanta a Coca Cola. Jsou to ale spíše lesky. I přesto je úplně zbožňuju. Mají úžasné balení ( až na to, že se dost špatně vysouvají z tubičky) a moc hezky voní. Ta Fanta voní přesně jako takový ten sirup brufen proti kašli nebo něčemu takovému. A ta Cola voní jako třešně. Barva je u Fanty dost nevýrazná. Rty se po ní jen lesknou. Cola naopak barví docela dost do červena. Ještě musím dodat, že když je slíznete ze rtů, chutnají moc dobře :D. Asi nejsem zrovna nestranný pozorovatel, takže dávám 91%
Sedmým zrecenzovaným balzámem je glossy lipbalm ob essence. Já mám sweet strawberry. Rty po něm vypadají moc hezky. Krásně se třpytí. Voní naprosto úžasně a je v moc roztomilém balení. Upřímně ale musím říct, že to není balzám. Je to prostě lesk na rty. Myslím že rtům naopak spíš škodí. Takže hodnotím 18%
Dalším zrecenzovaným balzámem je dobře známý baby lips od maybellinu. Je velká škoda, že se v Česku téměř nedají sehnat a když už tak jen ty růžové. Jsou v celkem hezkém balení. Barva je taky moc hezká. Je to skoro jako rtěnka. Co se péče o rty týče, myslím, že je to víc než dostatečné. Stejně se nosí víc jako rtěnka, protože je opravdu krásný. Já jsem moc spokojená. Dávám 99%
Posledním hodnoceným balzámem je balzám z Claire's. Nevím jaké jméno bych měla napsat, protože na něm není. Snad ho když tak poznáte podle fotky. Balení ujde, ale úplně odvařená nejsem. Proti tomu vůně je úplně dokonalá. Prodavačka mi říkala, že se to dá použít i jako voňavka. No... Trochu se ale lepí.Co se pečujících účinků týče, jsem celkem spokojená. Dávám 85%
Tady na obrázku vidíte, jakou barvu balzámy mají. Ty co na obrázku neuvidíte prostě nejsou vidět, takže by to bylo zbytečné.

Tak to byla celá recenze. Doufám, že se vám líbila. Do komentářů napište, jestli chcete další a na co.
xoxo Any

Žádné komentáře:

Okomentovat